Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

     Ο Ηρόδοτος θεωρούσε ως τα 4 στοιχεία του έθνους το όμαιμον, το ομόθρησκον, το ομόγλωσσον και το ομότροπον. Αυτά τα τέσσερα στοιχεία συγκροτούν το Έθνος. Για το λόγο αυτόν το σύστημα που άρχει στην Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες, με  μεθοδικότητα πλήττει τα τέσσερα αυτά στοιχεία. Εδώ θα κάνουμε μία απλή αναφορά, ώστε να κατανοήσει και ο κάθε καλοπροαίρετος ότι η αποδόμηση έθνους και κοινωνίας γίνεται συστηματικά, στοχευμένα, ομοθυμαδόν από το «συνταγματικό τόξο» και διαχρονικά. 


     Η καθιέρωση της δημοτικής ήταν το πρώτο πλήγμα στην γλώσσα, η καθιέρωση του μονοτονικού χωρίς καμία προηγούμενη συζήτηση με τους ειδήμονες ήταν η δεύτερη. Μόλις θεσμοθετήθηκε η δημοτική αμέσως άρχισαν να μιλούν για κρίση στην γλώσσα. 

    Οι εθνικές εορτές υποβαθμίστηκαν, οι παρελάσεις απαξιώθηκαν, οι εορτές απελευθέρωσης ξεθώριασαν. Οι λέξεις πατρίδα, έθνος, φυλή, ιστορία, χρησιμοποιούνται μόνον όταν είναι να ανακοινώσουν σκληρά οικονομικά μέτρα ώστε να χρυσώσουν το χάπι στον κόσμο να δεχτεί τα μέτρα. Η επίθεση κατά της γλώσσας συνεχίζεται με την πρόταση για θέσπιση της αγγλικής ως επίσης δεύτερης γλώσσας και την πρόταση για αντικατάσταση του Ελληνικού αλφαβήτου από το λατινικό. 

     Από το 1990 άρχισε μία συστηματική αλλοίωση του πληθυσμού, με την εισβολή αλλοφύλων. Οι Ελληνικές κυβερνήσεις δεν έπρατταν τίποτε για την αντιμετώπιση του φαινομένου, αντίθετα μαζί με το μεγαλοοικονομικό και ακαδημαϊκό κατεστημένο εξύβριζαν όλους εμάς που φωνάζαμε ότι θα υπάρξει πρόβλημα. Δυστυχώς επαληθευτήκαμε. Όμως αυτό απέδειξε την ανικανότητα των πολιτικών να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα, γεγονός που γειτνιάζει με ιδιωτεία. Η εισβολή επετάθη τα επόμενα χρόνια. Ο σκοπός τους επιτυγχανόταν. Το 2005 δόθηκαν 150.000 άδειες εργασίας και διαμονής σε αλλοδαπούς με δικαιολογητικά ακόμα και δικαστικές αποφάσεις απέλασης . Τους εισβολείς θέλησαν να τους δώσουν και ελληνική ταυτότητα και δικαίωμα ψήφου.

     Μετά την Γλώσσα και το Αίμα θέλησαν να πλήξουν και την Ιστορία. Περνούσαμε καλά κατά την τουρκοκρατία, συνωστισμός στην Σμύρνη το 1922, εθνικός μύθος ο χορός του Ζαλλόγγου. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι το περιβόητο βιβλίο ιστορίας (;) της έκτης δημοτικού, που με τόσο πάθος στήριξε και υποστήριξε η Νέα Δημοκρατία και τα στελέχη της, δεν ανέφερε σε κανένα μα σε κανένα σημείο της, ούτε σε λεζάντες, ούτε σε κείμενο, ούτε σε σχόλια την ημερομηνία 25η Μαρτίου 1821. 

     Τελευταίο στοιχείο που χτυπούν συστηματικά είναι το ομότροπον και το ομόθρησκον. Τα ήθη και τα έθιμα, οι παραδόσεις έχουν βληθεί. Οι τρόποι αυτοί επηρεάζονται και από την Ορθόδοξη Ανατολική του Χριστού Εκκλησία η οποία αποτελεί και σημαντικό στοιχείο της ιδιοσυστασίας των Ελλήνων. Η αλληλοπεριχώρηση αυτή υπήρξε τόσο σφιχτή ώστε οι ορθόδοξοι χριστιανοί ανεξαρτήτου εθνικότητας χαρακτηρίζονται ως ελληνορθόδοξοι (greek orthodoxes). Οι παραδόσεις μας συνδέονται κατά το πλείστον με την ορθοδοξία. Ομοίως πλήττουν και την θρησκεία. Πρώτα θέλησαν να δεσμεύσουν εκκλησιαστική περιουσία. Μετά έβαλαν τον περιορισμό 5 προς 1 στην μισθοδοσία των κληρικών, μολονότι το 1952 η Εκκλησία της Ελλάδος παραχώρησε 1.000.000 στρέμματα στο κράτος με αντάλλαγμα την μισθοδοσία των κληρικών. Ήρθε και η απαλοιφή του θρησκεύματος από τις ταυτότητες. Το τι ψεύδη ακούστηκαν τότε δεν λέγεται. Ας έλεγαν την αλήθεια, θέλουμε να εξαλείψουμε όλα τα στοιχεία που αποτελούν την ιδιοσυστασία των Ελλήνων άρα και την θρησκεία. 

     Κατά το παρελθόν έγιναν προσπάθειες να καταργηθεί ή να περιορισθεί το μάθημα των θρησκευτικών. Στα όπλα τους χρησιμοποίησαν και την προσπάθεια να μπορεί κάθε μαθητής να αρνείται να παρακολουθεί το μάθημα των θρησκευτικών χωρίς επικληθέντα λόγο. 

     Προχθές ακούσθηκαν παρόμοιες απόψεις, ενταγμένες στο οργανωμένο σχέδιο αποδόμησης έθνους και κοινωνίας. Το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να μην έχει την μορφή κατήχησης. Να καταργηθεί αν είναι δυνατόν (αυτό εννοούνταν), καθώς δεν δίνει στα παιδιά γνώσεις. Το μάθημα των θρησκευτικών δίνει πολιτισμό και κουλτούρα. Δεν θέλουμε να καταντήσουμε σαν τον Γιωργάκη Παπανδρέου που δεν μπορεί να σταθεί μέσα σε μία εκκλησία, που θεωρεί την καθαρά Δευτέρα μεγάλη γιορτή της χριστιανοσύνης. Ούτε σαν τον πρώην πρόεδρο του συνασπισμού που διατείνονταν ότι το Πάσχα εορτάζουμε την αναγέννηση της φύσης. Τα δύο ανωτέρω παραδείγματα αποδεικνύουν ότι Έλληνες χωρίς θεολογική παιδεία είναι πολιτιστικά αναλφάβητοι. 

     Άφησα για το τέλος το πιο γελοίο επιχείρημα αυτού του συστήματος αφελληνισμού. Το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να καταργηθεί με την σημερινή του μορφή καθώς δεν δίνει στα παιδιά γνώσεις. Λες και ο πολιτισμός δεν είναι γνώσεις και μάλιστα για το πώς να σταθείς μέσα σε μία χριστιανική κοινωνία. 

     Η γελοιότητα όμως είναι ουρανομήκης, και έτσι να ήταν. Από γνώσεις έχουν πρωτίστως ανάγκη τα παιδιά ή από ήθος; Η έλλειψη γνώσεων μας έφερε εδώ ή η έλλειψη ήθους; Ποιο μάθημα θα μάθει ήθος τα παιδιά; Τα μαθηματικά; Η φυσική; Οι ανθρωπιστικές σπουδές. Στα νέα Ελληνικά του δημοτικού κάνουν κείμενα για χάχανα και λάχανα, για μαγειρικές συνταγές και εγχειρίδια χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών. Λείπουν τα παραδείγματα ήθους από τα μαθήματα γλώσσας. Το μόνο που έμεινε είναι το μάθημα των θρησκευτικών. Εκεί διδάσκεται το ήθος στα παιδιά με τις παραβολές του καλού Σαμαρείτου, της μελλούσης κρίσεως, του άφρονος πλουσίου, του φτωχού Λαζάρου κ.α.

     Μόνον οι γνώσεις είναι επιτέλους το ζητούμενο για την παιδεία μας και για την κοινωνία. Ο Τσοχατζόπουλος έλλειψη γνώσεων είχε ή έλλειψη ήθους; Όλοι όσοι εμπλέκονται σε σκάνδαλα διαφθοράς έλλειψη γνώσεων είχαν; 

     Όλα τα παραπάνω καθιστούν σαφές ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένας λογικός μονόδρομος ώστε να επαναπροσδιοριστεί ελληνοκεντρικά και ηθοκεντρικά η Ελληνική παιδεία. Στο πλαίσιο αυτό και για τους ανωτέρω λόγους δεν μπορούμε παρά να απαιτήσουμε ως αντιπολίτευση και να εφαρμόσουμε ως κυβέρνηση την αύξηση των ωρών του μαθήματος των θρησκευτικών. 

Απόστολος Τζαρός
 (Δικηγόρος – Θεολόγος D.E.A.)