Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Μήνυση Ηλία Κασιδιάρη στο iefimerida για συκοφαντική δυσφήμιση και παραβίαση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων

Μήνυση Ηλία Κασιδιάρη στο iefimerida για συκοφαντική δυσφήμιση και παραβίαση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων

     Για πολλοστή φορά σήμερα διέρρευσαν από τον ηλεκτρονικό Τύπο στοιχεία της δικογραφίας. Συγκεκριμένα, φωτογραφίες από τον προσωπικό υπολογιστή του βουλευτή Αττικής, Ηλία Κασιδιάρη που αποτελεί απόρρητο προανακριτικό υλικό και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα δημοσιοποίηθηκαν από τον ιστότοπο iefimerida.


     Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης κατέθεσε σήμερα μήνυση κατά της συγκεκριμένης ιστοσελίδας, όπως είχε κάνει και παλαιότερα κατά του "Εθνους" και της "Εφημερίδας Συντακτών" και εφεξής θα μηνύονται όλα τα Μέσα που παρανόμως διαρρέουν υλικό της δικογραφίας και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.


Το κείμενο της μήνυσης:



ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (διά μέσω του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Δ.Α.Α./Γ.Α.Δ.Α.)

ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ

     Του Ηλία Κασιδιάρη του Παναγιώτη και της Βασιλικής, Βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου,

ΚΑΤΑ

     1) Του ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας με την επωνυμία Iefimerida.gr,

     2) Παντός Υπευθύνου δημοσιογράφου - συντάκτη της ανωτέρω ιστοσελίδας,

     3) Παντός Υπευθύνου για την διαρροή δικογραφικού υλικού της δικογραφίας με ΑΒΜ: Φ2013/3990 που εκκρεμεί εις βάρος μου ενώπιον των Ειδικών Εφετών Ανακριτριών κ. Ιωάννας Κλάππα και κ. Μαρίας Δημητροπούλου.


Αξιότιμε κύριε Εισαγγελεύ,


     Είμαι Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου με το κόμμα ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, εκλεγείς στην Εκλογική Περιφέρεια Αττικής, στις εθνικές εκλογές που έλαβαν χώρα τον Ιούνιο του 2012. Είμαι Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του κόμματος και παράλληλα στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος για τον Δήμο Αθηναίων, όντας Επικεφαλής του Συνδυασμού "Ελληνική Αυγή για την Αθήνα".

ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

     Εκθέτω στην κρίση Σας τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά και αιτούμαι τα κατά το νόμο. Την 28/3/2014 και ώρα 10:26π.μ. δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα με το διακριτικό τίτλο iefimerida.gr (διαδικτυακή παραπομπή – link: http://www.iefimerida.gr/) άρθρο με τίτλο «Αποκλειστικό: Ο εκπαιδευτής Κασιδιάρης, τα όπλα, το ξύλο, οι ναζιστικοί χαιρετισμοί και οι σημαίες των SS στις κατασκηνώσεις της Χ.Α. [βίντεο &εικόνες]» το οποίο και σας παραθέτω.

     Τα δημοσιευθέντα στο ανωτέρω άρθρο αποτελούν δικογραφικό υλικό το οποίο περιλαμβάνεται στην δικογραφία με ΑΒΜ: Φ2013/3990 που εκκρεμεί ενώπιον των Ειδικών Εφετών Ανακριτριών κ. Ιωάννας Κλάππα και κ. Μαρίας Δημητροπούλου. Αδυνατώ να κατανοήσω πως τα ανωτέρω διέρρευσαν σε τρίτα πρόσωπα πλην των διαδίκων της εν λόγω δικογραφίας, καθώς αποτελούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, θίγοντας κατάφωρα το τεκμήριο αθωότητας του κατηγορουμένου με συκοφαντικές αναφορές – περιγραφές στο πρόσωπό μου.


ΝΟΜΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

     Αποτελεί συνταγματική επιταγή η προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η προστασία κατοχυρώνεται στο άρθρο 9ΑΣυντάγματος, το οποίο ορίζει: «Καθένας έχει δικαίωμα προστασίας από τη συλλογή, την επεξεργασία και τη χρήση, ιδίως με ηλεκτρονικά μέσα, των προσωπικών του δεδομένων». Άλλωστε, υποστηρίξιμη είναι και η άποψη κατά την οποία, παρά τη χωριστή αναφορά της στο συνταγματικό κείμενο, η χρήση δεν χάνει την εξάρτησή της από τους ειδικούς όρους στους οποίους ο νομοθέτης υπάγει την επεξεργασία, διακρίνοντάς της ως αυτοματοποιημένη ή μη (συνδεόμενη άμεσα ή έμμεσα με την ύπαρξη αρχείου) και ότι ως εκ τούτου καμία κανονιστική μεταβολή δεν επέρχεται από την φραστική αυτονόμηση της χρήσης στο συνταγματικό άρθρο. Εφόσον, όμως, δημιουργούνται δύο αντίθετες απόψεις για την ερμηνεία της συνταγματικής διάταξης και επομένως και της κοινής νομοθεσίας, ο προστατευτικός χαρακτήρας του νομικού πλαισίου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων…. Ενεργοποιεί τον κανόνα «εν αμφιβολία, υπέρ του κατηγορουμένου», υποδεικνύοντας την υποχρεωτική επιλογή της άποψης, η οποία διαφυλάσσει περισσότερο τα δικαιώματα του υποκειμένου των δεδομένων. Συνεπώς, κατά τη γνώμη μας, προκρίνεται ως συμβατότερη με τον προστατευτικό χαρακτήρα η επιλογή της πρώτης άποψης, κατά την οποία με το αναθεωρημένο Σύνταγμα επήλθε κανονιστική αυτονόμηση της προστασίας από τη χρήση προσωπικών δεδομένων, η οποία περιλαμβάνει και περιπτώσεις μη αυτοματοποιημένης επεξεργασίας τις οποίες δεν υπάρχει αρχείο. (Προσωπικά Δεδομένα, Ερμηνεία Ν.2472/1997, Π.Αρμαμέντος – Β. Σωτηρόπουλος, σελ. 61).

     Παράλληλα, το άρθρο 2 του Ν. 2472/1997 αναφέρει: «Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου νοούνται ως:

     α) “Δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα”, κάθε πληροφορία που αναφέρεται στο υποκείμενο των δεδομένων. Δεν λογίζονται ως δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα στατιστικής φύσεως συγκεντρωτικά στοιχεία, από τα οποία δεν μπορούν πλέον να προσδιορισθούν τα υποκείμενα των δεδομένων.

     β) “Ευαίσθητα δεδομένα”, τα δεδομένα που αφορούν στη φυλετική ή εθνική προέλευση, στα πολιτικά φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, στη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία, στην κοινωνική πρόνοια και στην ερωτική ζωή, στα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες, καθώς και στη συμμετοχή σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων.

     Ειδικά για τα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες δύναται να επιτραπεί η δημοσιοποίηση μόνον από την εισαγγελική αρχή για τα αδικήματα που αναφέρονται στο εδάφιο β' της παραγράφου 2 του άρθρου 3 με διάταξη του αρμόδιου Εισαγγελέα Πρωτοδικών ή του Εισαγγελέα Εφετών, εάν η υπόθεση εκκρεμεί στο Εφετείο. Η δημοσιοποίηση αυτή αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.*

     γ) “Υποκείμενο των δεδομένων”, το φυσικό πρόσωπο στο οποίο αναφέρονται τα δεδομένα, και του οποίου η ταυτότητα είναι γνωστή ή μπορεί να εξακριβωθεί, δηλαδή μπορεί να προσδιορισθεί αμέσως ή εμμέσως, ιδίως βάσει αριθμού ταυτότητας ή βάσει ενός η περισσότερων συγκεκριμένων στοιχείων που χαρακτηρίζουν την υπόστασή του από άποψη φυσική, βιολογική, ψυχική, οικονομική, πολιτιστική, πολιτική ή κοινωνική.

     δ) “Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα” (“επεξεργασία”), κάθε εργασία ή σειρά εργασιών που πραγματοποιείται, από το Δημόσιο ή από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο με ή χωρίς τη βοήθεια αυτοματοποιημένων μεθόδων και εφαρμόζονται σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διατήρηση ή αποθήκευση, η τροποποίηση, η εξαγωγή, η χρήση, η διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλης μορφής διάθεση, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, η διασύνδεση, η δέσμευση (κλείδωμα), η διαγραφή, η καταστροφή.

     ε) “Αρχείο δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα” (“αρχείο”), κάθε διαρθρωμένο σύνολο δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τα οποία είναι προσιτά με γνώμονα συγκεκριμένα κριτήρια.**

     στ) “Διασύνδεση”, μορφή επεξεργασίας που συνίσταται στην δυνατότητα συσχέτισης των δεδομένων ενός αρχείου με δεδομένα αρχείου ή αρχείων που τηρούνται από άλλον ή άλλους υπεύθυνους επεξεργασίας ή που τηρούνται από τον ίδιο υπεύθυνο επεξεργασίας για άλλο σκοπό.

     ζ) “Υπεύθυνος επεξεργασίας”, οποιοσδήποτε καθορίζει τον σκοπό και τον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή ή υπηρεσία ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός. Όταν ο σκοπός και ο τρόπος της επεξεργασίας καθορίζονται με διατάξεις νόμου ή κανονιστικές διατάξεις εθνικού ή κοινοτικού δικαίου, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή τα ειδικά κριτήρια βάσει των οποίων γίνεται η επιλογή του καθορίζονται αντίστοιχα από το εθνικό ή το κοινοτικό δίκαιο.

     η) “Εκτελών την επεξεργασία”, οποιοσδήποτε επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για λογαριασμό υπεύθυνου επεξεργασίας, όπως φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή ή υπηρεσία ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός.

     θ) “Τρίτος”, κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή ή υπηρεσία, ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός, εκτός από το υποκείμενο των δεδομένων, τον υπεύθυνο επεξεργασίας και τα πρόσωπα που είναι εξουσιοδοτημένα να επεξεργάζονται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, εφόσον ενεργούν υπό την άμεση εποπτεία ή για λογαριασμό του υπεύθυνου επεξεργασίας.

     ι) “Αποδέκτης”, το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή ή υπηρεσία, ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός, στον οποίο ανακοινώνονται ή μεταδίδονται τα δεδομένα, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για τρίτο ή όχι.

     ια) “Συγκατάθεση” του υποκειμένου των δεδομένων, κάθε ελεύθερη, ρητή και ειδική δήλωση βουλήσεως, που εκφράζεται με τρόπο σαφή, και εν πλήρη επιγνώσει, και με την οποία, το υποκείμενο των δεδομένων, αφού προηγουμένως ενημερωθεί, δέχεται να αποτελέσουν αντικείμενο επεξεργασίας τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που το αφορούν. Η ενημέρωση αυτή περιλαμβάνει πληροφόρηση τουλάχιστον για τον σκοπό της επεξεργασίας, τα δεδομένα ή τις κατηγορίες δεδομένων που αφορά η επεξεργασία, τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και το όνομα, την επωνυμία και τη διεύθυνση του υπεύθυνου επεξεργασίας και του τυχόν εκπροσώπου του. Η συγκατάθεση μπορεί να ανακληθεί οποτεδήποτε, χωρίς αναδρομικό αποτέλεσμα.

     ιβ) “Αρχή”, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα που θεσπίζεται στο κεφάλαιο Δ΄ του παρόντος νόμου.»

Επιπλέον, στο άρθρο 10 του ίδιου Νόμου ορίζονται:

     «1. Η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι απόρρητη. Διεξάγεται αποκλειστικά και μόνο από πρόσωπα που τελούν υπό τον έλεγχο του υπεύθυνου επεξεργασίας ή του εκτελούντος την επεξεργασία και μόνον κατ’ εντολή του.

     2. Για τη διεξαγωγή της επεξεργασίας ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να επιλέγει πρόσωπα με αντίστοιχα επαγγελματικά προσόντα που παρέχουν επαρκείς εγγυήσεις από πλευράς τεχνικών γνώσεων και προσωπικής ακεραιότητας για την τήρηση του απορρήτου.

      3. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να λαμβάνει τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από τυχαία ή αθέμιτη καταστροφή, τυχαία απώλεια, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση ή πρόσβαση και κάθε άλλη μορφή αθέμιτης επεξεργασίας. Αυτά τα μέτρα πρέπει να εξασφαλίζουν επίπεδο ασφαλείας ανάλογο προς τους κινδύνους που συνεπάγεται η επεξεργασία και η φύση των δεδομένων που είναι αντικείμενο της επεξεργασίας. Με την επιφύλαξη άλλων διατάξεων, η Αρχή παρέχει οδηγίες ή εκδίδει κανονιστικές πράξεις σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 1 ι' για τη ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τον βαθμό ασφαλείας των δεδομένων και των υπολογιστικών και επικοινωνιακών υποδομών, τα μέτρα ασφάλειας που είναι αναγκαίο να λαμβάνονται για κάθε κατηγορία και επεξεργασία δεδομένων, καθώς και για τη χρήση τεχνολογιών ενίσχυσης της ιδιωτικότητας.*

     4. Αν η επεξεργασία διεξάγεται για λογαριασμό του υπεύθυνου από πρόσωπο μη εξαρτώμενο από αυτόν, η σχετική ανάθεση γίνεται υποχρεωτικά εγγράφως. Η ανάθεση προβλέπει υποχρεωτικά ότι ο ενεργών την επεξεργασία την διεξάγει μόνο κατ’ εντολή του υπεύθυνου και ότι οι λοιπές υποχρεώσεις του παρόντος άρθρου βαρύνουν αναλόγως και αυτόν».

     Τέλος, στο άρθρο 22 παρ. 4,6 και 9 του ίδιου ως άνω Νόμου αναφέρεται:

     «4. Όποιος χωρίς δικαίωμα επεμβαίνει με οποιονδήποτε τρόπο σε αρχείο δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή λαμβάνει γνώση των δεδομένων αυτών ή τα αφαιρεί, αλλοιώνει, βλάπτει, καταστρέφει, επεξεργάζεται, μεταδίδει, ανακοινώνει, τα καθιστά προσιτά σε μη δικαιούμενα πρόσωπα ή επιτρέπει στα πρόσωπα αυτά να λάβουν γνώση των εν λόγω δεδομένων, ή τα εκμεταλλεύεται με οποιονδήποτε τρόπο, τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή και αν πρόκειται για ευαίσθητα δεδομένα με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου (1.000.000) έως δέκα εκατομμυρίων (10.000.000) δραχμών, αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα από άλλες διατάξεις.

     6. Αν ο υπαίτιος των πράξεων των παρ. 1 έως 5 του παρόντος άρθρου είχε σκοπό να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον παράνομο περιουσιακό όφελος, ή να βλάψει τρίτον, επιβάλλεται κάθειρξη έως δέκα (10) ετών και χρηματική ποινή τουλάχιστον δύο εκατομμυρίων (2.000.000) δραχμών έως δέκα εκατομμυρίων (10.000.000) δραχμών.

     9. Για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου, αν υπεύθυνος επεξεργασίας δεν είναι φυσικό πρόσωπο, ευθύνεται ο εκπρόσωπος του νομικού προσώπου ή ο επικεφαλής της δημόσιας αρχής ή υπηρεσίας ή οργανισμού αν ασκεί και ουσιαστικά τη διοίκηση ή διεύθυνση αυτών.»

     Συμπεραίνουμε επομένως από τα ανωτέρω πως το επίδικο δικογραφικό υλικό το οποίο δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα Iefimerida.gr αποτελεί ευαίσθητα προσωπικά μου δεδομένα και σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να δημοσιευθεί σε τρίτα πρόσωπα πολλώ δε μάλλον σε δημοσιογραφικό μέσο και δη πανελλαδικής εμβέλειας.

     Παράλληλα, σύμφωνα με τα άρθρα 363-362 Π.Κ.:

     «Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών ή με χρηματική ποινή. Η χρηματική ποινή μπορεί να επιβληθεί και μαζί με την ποινή φυλάκισης.»

     «Αν στην περίπτωση του άρθρου 362, το γεγονός είναι ψευδές και ο υπαίτιος γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών. Μαζί με τη φυλάκιση μπορεί να επιβληθεί και χρηματική ποινή. Μπορεί επίσης να επιβληθεί και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων κατά το άρθρο 63».

     Όσον αφορά στην συκοφαντική δυσφήμηση προκύπτει, ότι για την αντικειμενική και υποκειμενική υπόσταση του αδικήματος της συκοφαντικής δυσφημήσεως απαιτείται:

     α') ισχυρισμός ή διάδοση γεγονότος ενώπιον τρίτου σε βάρος ορισμένου προσώπου,

     β') το γεγονός να είναι δυνατόν να βλάψει την τιμή ή την υπόληψη του άλλου αυτού προσώπου και

     γ') να είναι ψευδές και ο υπαίτιος να γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές.

     Ως ισχυρισμός θεωρείται η ανακοίνωση προερχόμενη ή εξ ιδίας πεποιθήσεως ή γνώμης ή εκ μεταδόσεως από τρίτο πρόσωπο. Αντίθετα διάδοση υφίσταται, όταν λαμβάνει χώρα μετάδοση της από άλλον γενομένης ανακοινώσεως. Ο ισχυρισμός ή η διάδοση επιβάλλεται να γίνεται ενώπιον τρίτου. Αυτό το οποίο αξιολογείται είναι το γεγονός, δηλαδή οποιοδήποτε συμβάν του εξωτερικού κόσμου, αναγόμενο στο παρόν ή παρελθόν, υποπίπτον στις αισθήσεις και δυνάμενο να αποδειχθεί, αντίκειται δε προς την ηθική και ευπρέπεια. Προς τούτο απαιτείται να διατυπωθούν από το δράστη προφορικά για κάποιον άλλον λέξεις ή φράσεις που κατά την κοινή αντίληψη περιέχουν είτε αμφισβήτηση της ηθικής και κοινωνικής αξίας του προσώπου, είτε περιφρόνηση αυτού από το δράστη, ο οποίος γνωρίζει ότι με τέτοια οικειοθελή ενέργεια του προσβάλλει την τιμή του άλλου και, επιπλέον, αυτός ο «άλλος» (προσβαλλόμενος) είτε να αναφέρεται από το δράστη ονομαστικά, είτε να προκύπτει με βεβαιότητα η ταυτότητα του με τη μετάδοση στοιχείων επαρκών, κατ' αντικειμενική κρίση, για τον προσδιορισμό και την εξατομίκευση του, με τη σημείωση ότι η τελευταία είναι απαραίτητη, για τον προσδιορισμό του δυσφημιζόμενου «άλλου», ακόμη και στα πλαίσια της συλλογικής δυσφήμησης. Αντικείμενο προσβολής είναι η τιμή και η υπόληψη του φυσικού προσώπου. Ο νόμος θεωρεί ως προστατευόμενο αγαθό την τιμή ή την υπόληψη του προσώπου, το οποίο είναι μέλος μιας οργανωμένης κοινωνίας και κινείται στα πλαίσια της συναλλακτικής ευθύτητας. Η τιμή του προσώπου θεμελιώνεται επί της ηθικής αξίας, η οποία πηγή έχει την ατομικότητα και εκδηλώνεται με πράξεις ή παραλείψεις. Δεν αποκλείεται στην έννοια του γεγονότος να υπαχθούν η έκφραση γνώμης ή αξιολογικής κρίσεως, ακόμη δε και χαρακτηρισμός, οσάκις αμέσως ή εμμέσως υποκρύπτονται συμβάντα και αντικειμενικά εκδηλωτικά στοιχεία, τα οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση συνιστούν προσβολή της προσωπικότητας, δηλαδή μόνον όταν συνδέονται και σχετίζονται με το γεγονός κατά τέτοιον τρόπο, ώστε ουσιαστικώς να προσδιορίζουν την ποσοτική και ποιοτική του βαρύτητα.

      Εν προκειμένω, ο συντάκτης του άρθρου προέβη σε ισχυρισμούς οι οποίοι με προσέβαλαν βάναυσα και απρόκλητα και οι οποίοι απέβλεπαν στο διασυρμό και στη δημόσια και ευρεία διαπόμπευσή μου, όχι μόνο στο δημοσιογραφικό κόσμο, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, ειδικά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο οπότε και βρίσκεται σε εξέλιξη η επίδικη Ανάκριση εις βάρος μου οδηγώντας με στο εύλογο συμπέρασμα ότι με το συγκεκριμένο δημοσίευμα οι μηνυόμενοι εξυπηρετούν και έτερους σκοπούς κινούμενοι από άλλου είδους κίνητρα.

     Προκαλούν εντύπωση στο επίδικο δημοσίευμα οι αυθαίρετες γενικεύσεις καθώς και ο ανακριτικός και καταδικαστικός τόνος στην γραφή του συντάκτη. Εκφράσεις όπως «Εκπαιδευτής Κασιδιάρης», «πηγαίνει…εκπαιδευτική εκδρομή», «έχει αναλάβει την κατήχηση» καθώς η πλήρης αναφορά στο πρόσωπό μου κατά δογματικό και πλήρως επικριτικό τόνο, δίνοντας την εντύπωση στον αναγνώστη της δεδομένης και άνευ δικαστηρίου καταδίκης οδηγούν στην συκοφάντηση της τιμής και της υπόληψής μου.

     Επειδή, ύστατο καταφύγιο τούτη την έσχατη ώρα αποτελεί ο θεσμός της Δικαιοσύνης. Ένας θεσμός πολλαπλώς βαλλόμενος. Ένας θεσμός ενοχλητικός σε εκείνους που έχουν συνηθίσει στην αυθαιρεσία και στο ανέλεγκτο αυτής.

    Επειδή, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 24 παρ. 2 Κ.Ο.Δ.Κ.Δ.Λ. «(Η Εισαγγελία) Δρα ενιαία και αδιάκριτα και έχει ως αποστολή την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και τη διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.

Επειδή, παρανόμως δημοσιεύθηκαν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα εμού και άλλων, διαδίδοντάς τα.

     Επειδή, πρέπει η Ελληνική Δικαιοσύνη να προστατεύσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα το οποίο πλήττεται συνεχώς από τις αλλεπάλληλες δημοσιεύσεις αποσπασμάτων της δικογραφίας εις βάρος βουλευτών, στελεχών και άλλων της Χρυσής Αυγής.  

     Επειδή, όλοι οι αναφερόμενοι στο πρόσωπό μου ισχυρισμοί οι οποίοι περιλαμβάνονται στο ως άνω δημοσίευμα είναι αναληθείς, υβριστικοί, συκοφαντικοί και δυνάμενοι να βλάψουν, όπως και πράγματι έβλαψαν στην προκείμενη περίπτωση, την τιμή, την υπόληψη, την επαγγελματική μου αξιοπιστία, τη δημόσια εικόνα μου και γενικά την προσωπικότητά μου.

     Επειδή, η ως άνω προσβολή ήταν απρόκλητη, παράνομη και δόλια, και μέσω στόχος του δημοσιεύματος ήταν η αμφισβήτηση της προσωπικής ηθικής, κοινωνικής και πολιτικής αξίας μου, καθώς και στην περιφρόνησή μου.

     Επειδή, το ανωτέρω δημοσίευμα έχει συκοφαντικού υπερβαίνοντας τα όρια της ελευθερίας της έκφρασης του ανθρώπου, όπως αυτά προσδιορίζονται στο άρ.14§1Σ και στο άρ.10 ΕΣΔΑ.

     Επειδή, ο ισχυρισμός περί υπάρξεως δικαιολογημένου ενδιαφέροντος ενημέρωσης του κοινού δεν μπορεί να άρει τον άδικο χαρακτήρα των πράξεων, καθότι τέτοιο ενδιαφέρον δεν είναι δυνατόν να υπάρξει μέσω των εις βάρος μου προσβλητικών εκφράσεων.

     Επειδή, τα δικαιώματα του κατηγορουμένου προστατεύονται πλήρως και με ευλάβεια από την Ποινική Δικονομία.

     Επειδή, το ανώτερο δημοσίευμα έχει ως στόχο να πλήξει την τιμή και την υπόληψή μου, καθώς και να βλάψει πολιτικά το νόμιμο κόμμα «Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή»

     Επειδή, οι μηνυόμενοι προέβησαν στην ανακοίνωση και διάδοση αναληθών κρίσεων και σχολιασμών αναφορικά με το πρόσωπό μου παραβιάζοντας το δικαίωμα του κοινού σε επακριβή και αληθή πληροφόρηση.

     Επειδή, το ανωτέρω περιγραφόμενο δημοσίευμα είναι ψευδές και συκοφαντικό.

     Επειδή, επικαλούμαι και προσκομίζω το επίμαχο δημοσιευθέν υλικό.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ (Και με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου.)

ΑΙΤΟΥΜΑΙ

Την ποινική δίωξη και κατά νόμον τιμωρία των ως άνω μηνυομένων και όποιου άλλου φυσικού ή νομικού προσώπου προκύψει εμπλοκή του κατά την προανάκριση για τα αδικήματα της α.) Συκοφαντικής δυσφήμισης δια του τύπου (άρ.363ΠΚ), β) Παραβίασης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων κατά το Ν. 2472/1997 και γ.) για όποιο άλλο αδίκημα κριθεί ότι τελέσθηκε και τιμωρείται με την κείμενη νομοθεσία.

Να παρέμβουν άμεσα οι Αστυνομικές Αρχές για την σύλληψη των υπαιτίων για την εκπλήρωση του θεσμού της αυτόφωρης διαδικασίας.

Δηλώνω ότι επιφυλάσσομαι να ασκήσω το δικαίωμά μου για δήλωση παράστασης πολιτικής αγωγής στην παρούσα μήνυση.

Δηλώνω ως διεύθυνση κατοικίας μου την οδό...

Αθήνα, 28/3/2014
Ο Εγκαλών/Αναφέρων
Ηλίας Κασιδιάρης
Βουλευτής Αττικής

Υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων


ΠΗΓΗ: ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ