Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Ο χριστιανικός αποχρωματισμός της κοινωνίας και ο κίνδυνος της ισλαμοποίησης



 


Το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων (Ε.Δ.Α.Δ.), έκρινε σε πρόσφατη απόφασή του ότι η απαγόρευση της μαντίλας που καλύπτει όλο το πρόσωπο είναι νόμιμη. Η απαγόρευση θεσπίστηκε στην Γαλλική Δημοκρατία το 2010. Υπολογίζεται ότι περί τις 2000 γυναίκες κυκλοφορούν σήμερα με μπούργκα. Δυστυχώς η χρήση της μπούργκας είναι μία ψηφίδα προς την ισλαμοποίηση της κοινωνίας. Σε μία χριστιανική κοινωνία όπως η γαλλική ή η ελληνική υπάρχουν ένα σωρό στοιχεία τα οποία τα έχουμε συνηθίσει και δεν τα δίνουμε σημασία, δίνουν όμως το χριστιανικό χρωματισμό της. Τέτοια στοιχεία είναι οι εκκλησίες, τα καμπαναριά, οι σταυροί στα νεκροταφεία, τα ονόματα των πολιτών, τα ονόματα των κτιρίων, τα ονόματα των δρόμων, τα ονόματα των πλατειών, τα τοπονύμια, τα διακοσμητικά μοτίβα των στολιδιών, οι ημέρες αργίας και διακοπών, οι διατροφικές συνήθειες, τα κάδρα στους τοίχους, οι εικόνες στα πορτοφόλια, τα φυλακτά στα αυτοκίνητα, οι απόκριες, η μόδα στους ανρθώπους, οι εικόνες στα δημόσια καταστήματα, τα νηστήσιμα μενού στα ταχυφαγεία, το χριστουγεννιάτικο δέντρο και η φάτνη στις πλατείες, τα πολύχρωμα λαμπάκια τα Χριστούγεννα. Εάν τα αφαιρέσεις αυτά αποχρωματίζεις χριστιανικά την κοινωνία μας. 


Το πρόβλημα της μπούργκας προέκυψε για λόγους δημοσίας ασφάλειας. Το επιχείρημα που προέβαλλαν για την απαγόρευσή της ήταν η κοινωνική ενσωμάτωση και οι λόγοι δημόσιας ασφάλειας. Εδώ είναι η υποκρισία των σημερινών ευρωπαίων αστών (φιλελεύθερων και αριστερών). Στην ουσία το μόνον που τους ενδιαφέρει είναι το σαρκίο τους, να μην εκραγεί δηλαδή κάποια βόμβα και σκοτωθούν. Τα υπόλοιπα περί κοινωνικής ενσωμάτωσης είναι η απόλυτη υποκρισία. Είναι η υποκρισία της σύγχρονης Ευρώπης που μόνον το τομάρι της και το πορτοφόλι της κοιτά. 


Στην Ελλάδα εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα γίνοταν μόνον από τον φόβο της ανόδου του Κινήματός μας, όπως έγινε με τον φράκτη στον Έβρο, με τα κέντρα συγκέντρωσης εισβολέων (παράτυπους μετανάστες τους αποκαλούν), με τον Ξένιο Δία, διότι διαφορετικά θα μαζεύοταν οι διάφοροι πολιτικώς ορθοί (και με τα δύο σημαινόμενα του όρου), άβουλοι, ηττοπαθείς, φοβισμένοι και συμπλεγματικοί και θα ρητόρευαν περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, χριστιανική φιλανθρωπία, πολυπολιτισμό, αποδεικνύοντας ότι είναι χειρότεροι και από οιονεί πουτάνες  της παγκοσμιοποίησης και του πολυπολιτισμού, διότι οι ασκούσες το αρχαιότερο επάγγελμα και πιο έντιμες είναι αλλά βάζουν και όρια στην προσφορά του κορμιού τους. 


Οι Έλληνες εθνικιστές, ενώ είμαστε στην διάθεση οποιουδήποτε να επιχειρηματολογήσουμε με ακλόνητα ιστορικά, κοινωνιολογικά και νομικά επιχειρήματα για την διατήρηση της φυσιογνωμίας της κοινωνίας μας ,θα περιοριστούμε σε ένα μόνο: 

Αυτή την κοινωνία δημιούργησαν οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας, για αυτή την κοινωνία πολέμησαν μέχρι θανάτου, αυτή την κοινωνία μας παρέδωσαν ,σε αυτή την κοινωνία μεγαλώσαμε, αυτή την κοινωνία θα παραδώσουμε στα παιδιά μας.
 

Απόστολος Τζαρός 
(Δικηγόρος – Θεολόγος D.E.A.)