Από τότε που το εθνικιστικό κίνημα εμφανίστηκε στην βουλή και
άρχισε να γίνεται γνωστό το κοινωνικό μας έργο άκουγα πολλών ειδών
κακόβουλα σχόλια. Ορισμένες μάλιστα φορές άκουγα και
καλοπροαίρετα σχόλια από ανθρώπους που, για την συντομία του λόγου, θα
τους ονομάσουμε «της εκκλησίας», οι οποίοι δεν θεωρούσαν σωστό το
κοινωνικό μας έργο «μόνον για Έλληνες».
Σε εκπομπή του τοπικού θρησκευτικού διαύλου, πριν ένα χρόνο στη Θεσσαλονίκη, άκουσα να μην επικροτείται η κίνησή μας για αιμοδοσία μόνον για Έλληνες. Ο παρουσιαστής μάλιστα έκανε μία σύντομη αντιπαράθεση με το πνεύμα της εκκλησία και τις αρχές του χριστιανισμού το οποίο δεν συνάδει με το συγκεκριμένο κόμμα (Χρυσή Αυγή), χωρίς ωστόσο να το κατονομάζει. Επίσης κάθε φορά που το κίνημά μας πραγματοποιεί διανομή τροφίμων ή θα οργανώνει αιμοδοσία, θα ξεφυτρώσει κάποιος, δήθεν καλοπροαίρετος και θα κατηγορήσει τη δράση μας ως κάτι που αντίκειται στον χριστιανισμό, τον πολιτισμό μας και τα ήθη μας.
Σε εκπομπή του τοπικού θρησκευτικού διαύλου, πριν ένα χρόνο στη Θεσσαλονίκη, άκουσα να μην επικροτείται η κίνησή μας για αιμοδοσία μόνον για Έλληνες. Ο παρουσιαστής μάλιστα έκανε μία σύντομη αντιπαράθεση με το πνεύμα της εκκλησία και τις αρχές του χριστιανισμού το οποίο δεν συνάδει με το συγκεκριμένο κόμμα (Χρυσή Αυγή), χωρίς ωστόσο να το κατονομάζει. Επίσης κάθε φορά που το κίνημά μας πραγματοποιεί διανομή τροφίμων ή θα οργανώνει αιμοδοσία, θα ξεφυτρώσει κάποιος, δήθεν καλοπροαίρετος και θα κατηγορήσει τη δράση μας ως κάτι που αντίκειται στον χριστιανισμό, τον πολιτισμό μας και τα ήθη μας.
Εκ πρώτης όψεως η κριτική που μας γίνεται αποτελεί ένα σοφιστικό τέχνασμα.
Συγκρίνουν την Χρυσή Αυγή με τον Χριστιανισμο και με την Εκκλησία, ενώ η
πραγματική σύγκριση πρέπει να γίνει με τα άλλα κόμματα. Μην συγκρίνεις
αγαπητέ την Χρυσή Αυγή με την Εκκλησία. Η Χρυσή Αυγή δεν είναι θρησκεία, ούτε Θεία αποκάλυψη, πολιτικό κίνημα είναι.
Σύγκρινέ την με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. με την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. το
Κ.Κ.Ε. και τα υπόλοιπα κόμματα που τόσα χρόνια δεν προέβησαν σε μία
πράξη φιλανθρωπίας και αλληλεγγύης. Αλλά εκεί η διαφορά και η υπεροχή
είναι ασύγκριτη.
Με μία δεύτερη ματιά ωστόσο συνειδητοποιεί ο κάθε λογικός άνθρωπος,
έστω και κακοπροαίρετος ότι η παραπάνω σύγκριση όσων κριτικάρουν του
κοινωνικό έργο της Χρυσής Αυγής, αποτελεί ύψιστη τιμή και διάκριση.
Διότι μόνον ως ύψιστη τιμή μπορώ να θεωρήσω την σύγκριση του ελληνικού
εθνικιστικου κινήματος και του κοινωνικού του έργου, με τον θεοϊδρυτο
θεσμό της εκκλησίας και του κοινωνικού της έργου, η οποία έχει κεφαλή
τον ίδιο τον Χριστό δηλαδή τον ίδιο τον Θεό. Το να μας συγκρίνουν λοιπόν με έναν οργανισμό ηλικίας 2000 ετών, θεμελειωμένο στον ίδιο τον Κύριο, μόνον τιμή μας περιποιεί.
Η σύντομη ιστορία του κινήματός μας όμως αποδεικνύει ότι το κίνημά
μας έχει ένα κοινό στοιχείο με την εκκλησία όπως το αποτύπωσε ο άγιος
Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Τοιούτον έχει μέγεθος η Εκκλησία.
Πολεμουμένη νικά, επιβουλεουμένη περιγίγνεται, υβριζομένη λαμπροτέρα
καθίσταται. Δέχεται τραύματα και ου καταπίπτει υπό των ελκών,
κλυδωνίζεται, αλλ’ ου καταποντίζεται, χειμάζεται, αλλά ναυάγιον ούχ
υπομένει. Παλαίει αλλ’ ούχ ηττάται, πυκτεύει αλλ’ ου νικάται».
(Μετάφραση: Τέτοιο μέγεθος έχει η Εκκλησία. Όταν πολεμείται νικά,
όταν επιβουλεύεται ξαναγεννιέται, υβριζομένη γίνεται λαμπρότερη. Δέχεται
τραύματα και δεν καταβάλλεται από τις πληγές, κλυδωνίζεται αλλά δεν
καταποντίζεται, χειμάζεται αλλά δεν ναυαγεί. Παλεύει αλλά δεν ηττάται,
πυγμαχεί αλλά δεν νικιέται).
Τα ίδια λόγια θα μπορούσαν να ειπωθούν σήμερα για την Χρυσή
Αυγή: Όταν πολεμείται νικά, όταν επιβουλεύεται, ξαναγεννιέται,
υβριζομένη γίνεται λαμπρότερη!
Απόστολος Τζαρός
(Δικηγόρος - Θεολόγος D.E.A.)