Οι
δημοτικοί σύμβουλοι στο δήμο Θεσσαλονίκης έχουν το μοναδικό προνόμιο να
μαθαίνουν πρώτοι απ’ όλους και μάλιστα δια ζώσης, ό,τι εξυπνάδα σκέφτεται ο,
μοναδικός στο είδος του, δήμαρχος της πόλης. Φυσικά μιλάμε πάντα για προκλήσεις
και ποτέ για θέματα ουσίας, οι οποίες μοναδικό στόχο έχουν την εμφάνιση του
πουθενά Μπουτάρη στην μιντιακή επικαιρότητα.
Τελευταίο
του ανδραγάθημα οι δηλώσεις σχετικά με το σύμφωνο συμβίωσης και την
ομοφυλοφιλία, όπου είπε ότι «Η ομοφυλοφιλία δημιουργεί φάντασμα
ομοφοβίας και διακρίσεων. Αυτό συνιστά ρατσιστικό στίγμα» και πρότεινε, «να
περάσει το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας στην εκπαίδευση και τη διδασκαλία, είτε
μέσα από την Αγωγή του Πολίτη ή το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής. Να μην
μαθαίνουμε μόνο για το πότε ύψωσε την σημαία ο Παλαιών Πατρών Γερμανός».
Τι
δουλειά μπορεί να έχει ο Παλαιών Πατρών Γερμανός με το σύμφωνο συμβίωσης και
την ομοφυλοφιλία, μόνο ένα θολωμένο μυαλό μπορεί να το κατανοήσει. Μάλλον ο
δήμαρχος έχει παρερμηνεύσει το ρόλο του σχολείου ή για την ακρίβεια δείχνει
να επιθυμεί ένα διαφορετικό ρόλο, από αυτό που ισχύει. Προφανώς δεν είναι
ικανοποιημένος από όσα προβλέπει το Σύνταγμα και οι νόμοι του Κράτους ή ίσως να
τα θεωρεί απαξιωμένα μπροστά στη δική του ανώτερη σοφία. Αξίζει λοιπόν να
του θυμίσουμε σε τι ακριβώς ορκίστηκε υπακοή, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του.
Λέει
λοιπόν το Σύνταγμα στο άρθρο 16, παρ.2 «H παιδεία αποτελεί βασική
αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και
φυσική αγωγή των Eλλήνων…». Ο νόμος - πλαίσιο 1566/1985, που παρά
τις κατά καιρούς δηλώσεις περί κατάργησης, εξακολουθεί να ισχύει, εξειδικεύει
ακόμα περισσότερο τους σκοπούς της εκπαίδευσης αναφέροντας στο άρθρο 1 ότι «Σκοπός
της εκπαίδευσης είναι να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη
ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε,
ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε
ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά.»
Η
ομοφυλοφιλία, που επιθυμεί να διδάξει ο διοργανωτής των Gay Pride, σε ανήλικους
μαθητές, είτε θεωρηθεί ψυχοσωματική απόκλιση είτε βιολογική παρεκτροπή είτε
οτιδήποτε άλλο νομίζει ο ίδιος, παραμένει «επιθυμία» μιας μειοψηφίας
ανθρώπων, καθόλα σεβαστής, που σε καμιά περίπτωση όμως δεν αφορά τους σκοπούς
της εκπαίδευσης. Αντίθετα οποιαδήποτε προσπάθεια εισαγωγής τέτοιων
«καινοτόμων ιδεών» συνιστούν προσπάθεια επιβολής της «διαφορετικότητας» στην
κανονικότητα της φύσης και εν τέλει διαστρέβλωση και σύγχυση, που σαφέστατα
αντιτίθεται στους σκοπούς της εκπαίδευσης.
Όπως και
να έχει, καλά θα κάνει ο δήμαρχος να κρατά τις σκέψεις του για τον εαυτό του ή
έστω να τις περιορίζει στον ιδιωτικό του χώρο, διότι, καλώς ή κακώς, έχει έναν
θεσμικό ρόλο να επιτελέσει. Καλό θα ήταν επίσης αντί να ασχολείται με το τι
θα διδαχτεί στο σχολείο, για το οποίο δεν του πέφτει έτσι κι αλλιώς κανένας
λόγος, ας φροντίσει για τη θέρμανση και την ανακαίνιση των σχολικών κτηρίων του
δήμου του, τα οποία βρίσκονται σε άθλια κατάσταση. Αν δεν μπορεί να τα
καταφέρει, μπορεί κάλλιστα να παραιτηθεί και να λέει ελεύθερα ό,τι του κατέβει
στο μυαλό.
Μένιππος
Εθνικιστικό Μέτωπο Εκπαιδευτικών