Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ; - ΠΙΟ ΣΙΓΑ... ΚΟΙΜΑΤΑΙ…


ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ
(Της Ε.Χ ,Δικηγόρου Θεσσαλονίκης)






- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ;
- ΠΙΟ ΣΙΓΑ...  ΚΟΙΜΑΤΑΙ…
 
  Εδώ και αρκετό καιρό το Ταμείο Νομικών αποστέλλει στους συναδέλφους ειδοποιήσεις για αποπληρωμή των δανείων που είχαν λάβει προ δεκαετίας και άνω, συν των τόκων υπερημερίας.
  Οι τόκοι υπερημερίας φθάνουν σε πολλές περιπτώσεις (σχεδόν σε όλες ) το ποσόν του δανείου.
       Τι έκανε όμως το Ταμείο Νομικών;
     Έδωσε δάνεια!     (Για τα οποία όμως ήδη κατά τον παρελθόντα χρόνο είχε δημιουργήσει την εύλογη πεποίθηση ότι δεν θα τα ζητήσει και ότι ήταν δωρεά για να κάνουν μια αρχή οι νέοι δικηγόροι )
      Και δεν μας όχλησε όταν έγινε η πρώτη δόση ληξιπρόθεσμη  , ούτε στη δεύτερη, ούτε στην τρίτη… τέταρτη  κ.ο.κ. Ούτε όταν  όλο το δάνειο έγινε ληξιπρόθεσμο!!!
     Επίσης δεν παρακράτησε  το μέρισμα που μας έδινε ο Δ.Σ.Θ. παρότι του το είχαμε εκχωρήσει μέχρι το ποσό της οφειλόμενης δόσης. 
ΟΧΙ!
    ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ!   ΤΙ;   Την κατάλληλη στιγμή!
    Όταν ήδη θα ήταν  (σχεδόν) όλοι γονατισμένοι οικονομικά και θα είχαν παραδοθεί στο έλεος του Θεού!
     Αλλά επειδή κάποιοι είχαν αντιρρήσεις για τον Θεό είπαν να τους παραδώσουν στο έλεος της Εφορίας, για να είναι σίγουροι ότι το ράπισμα θα ήταν τελειωτικό.
    Αφού περίμενε, λοιπόν το Ταμείο Νομικών  9,  10,  ή και περισσότερα έτη από τη λήξη της πρώτης δόσης και αφού είχαν περάσει 3, 4, ή και 5 έτη αφ’ ότου όλο το δάνειο έγινε ληξιπρόθεσμο και οι τόκοι υπερημερίας έφθασαν το κεφάλαιο ,τότε είπε ξαφνικά ένα ωραίο πρωί «άδειασαν τα ταμεία, θα μαζέψω λεφτά. Δώστε μου ό,τι μου χρωστάτε. (εγώ τόσα χρόνια μη κοιτάτε που έκανα τον ψόφιο κοριό, συνέχιζα να μετρώ τόκους όσο εσείς κοιμόσασταν τον ύπνο του δικαίου βασισμένοι στη δική μου αδιαφορία και σιγή.  Σας την έσκασα!!!)
    Μέσα σε ένα μήνα πληρώστε μου ό,τι μου χρωστάτε, κεφάλαιο και τόκους. Ο μπαμπούλας είναι εδώ… ξέρετε ΚΕΔΕ… εφορία…και να σας έχω στο μικρό μου το τσεπάκι ή άλλως σας γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων  μου".
-         Σε ένα μήνα;;; ρώτησα. Και πού να τα βρώ;
-         Κεφάλαιο και τόκους μου απαντά.
-          Έχω έκπτωση;
-         Όχι αλλά μπορείς να τα δώσεις σε 10 δόσεις.
-         Δηλαδή;
-         800 το μήνα
-         Εγώ αν είχα 800 τώρα θα παντρευόμουνα του λέω δειλά.
-         Ε, τότε μην παντρεύεσαι.
Σωστός ο παίκτης!
Και μετά  το χαρτί του καταλογισμού και ο καταλογισμός στην εφορία. Άντε γεια!!! Γίνονται και τα στρατόπεδα φυλακές και ο μήνας έχει εννιά!
    Τα ειδοποιητήρια φθάνουν εδώ και μήνες για όσους έχουν τα νέα δάνεια με ευρώ. Έφτασε και σε εμένα .Με δραχμές, τα δάνεια τα ζητούσαν άτοκα , μόνο το κεφάλαιο και ας ήταν ληξιπρόθεσμα από χρόνια. Το ευρώ έχει άλλη αξία. Πού δραχμή, πού ευρώ. Και η αρχή της ισότητας, της αναλογικότητας; Ουκ ισότης εν τη παρανομία! Άντε γεια!!!
   Και ο Σύλλογος; Έχουμε  έναν Σύλλογο  που μας προστατεύει από αθέμιτες και καταχρηστικές πράξεις εναντίον μας.(ΕΡΩΤΗΣΗ;)
  ΑΠΑΝΤΗΣΗ;
      Βλέπει το ΤΑΝ να συνεχίζει να στέλνει για πρώτη φορά ειδοποιήσεις και εξώδικα μετά από μια δεκαετία από τη λήψη του δανείου και τουλάχιστον 3 έτη από το ληξιπρόθεσμο του όλου δανείου, απαιτώντας κεφάλαιο και όλους τους τόκους χωρίς ποτέ άλλοτε να έχει οχλήσει τους οφειλέτες του (ούτε με τη λήξη της κάθε δόσης ή του όλου δανείου όπως και θα υποχρεούνταν σύμφωνα με την καλή πίστη   και τελείως ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΑ) και απλά περιμένει να δει τι θα κάνουν τα μέλη του ατομικά!
   Ε,  ΤΟΤΕ  ΓΙΑΤΙ  ΕΧΩ  ΣΥΛΛΟΓΟ;
    Ήδη υπάρχουν συνάδελφοι με βεβαιωμένες τις οφειλές στην εφορία. Οι βεβαιώσεις αφορούν κεφάλαιο και τόκους. Δεν κουνήθηκε φύλλο!
    Δυνατότητα ρύθμισης (εκτός της παρανοϊκής « δώστα όλα») με γενναίες εκπτώσεις επί των τόκων (όπως στο Ι.Κ.Α.) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
    Ο Σύλλογος όλο αυτόν τον καιρό τι έκανε; Πώς άφησε τα μέλη του να μπουν σε τέτοια δίνη; Το ΤΑΝ φέρεται παράνομα,  απάνθρωπα και εκβιαστικά και ο Σύλλογος κοιμάται! 
   ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και όλοι το ξέρουμε αυτό. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!
   ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!
   Είμαι μόνη μου Σύλλογε;   Ή απλώς περιμένω να ξυπνήσεις;
   Οι εκλογές έρχονται … Μη ζητήσεις την ψήφο μου. Δεν μπορώ πια.
   
 ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ  ΚΑΙ  ΚΑΛΟ  ΥΠΝΟ!


Μια δικηγόρος που έκανε 2 λάθη:

                                                                             1.πήρε δάνειο γιατί το χρειαζόταν

2.πίστεψε ότι ο Σύλλογος θα λύσει

το θέμα.